Geezzzz I'm drooling to this kind of fish. I missed eating freshly caught in the ocean fish like that in the picture. It's best for "kinilaw" and "tinula" or even "inun-unan" because they're fresh and they make tasty soup or juices when cooked. How I wish I can just try to forget the days of December so when I wake up in the next day it will be January and it's time for us to fly where my family is waiting for us to arrive and eat kinilaw altogether.
4 comments:
ka-lami ana un-unan oi! akong BIL sa davao kusog kaayo mang-raya ana nga klase sa mga isda ba. lami kaayo pritohon ug un-unon. hehehe... banat jud ka didto anne ining abot nimo. papura jud ba. LOL
agoy kalami ba ana oi fresh kaayo lami gyud na tinula dah.... makagutom noon oi..
sus nagtubod akong laway nag tan-aw saka fresh jud sa isda. Indeed lami na kaau kinilaw, tinula ug inon-onan kay tam-is jud ang sabaw ba! grrrrrrrrr nagpalaway man jud ka tawn!
kinsay nagkuha ani? HAla mao gid na mga isdaa akong pangita kay gipul-an nakus budburon ug tilapia sa pinoy store.....whoaaaaaaaa
Post a Comment